Florian werkt voor Europa's favoriete luchthaven

Florian werkt als customer service representative sinds 2011

Het verhaal van Florian: werken in een spannende 24/7 omgeving

In mijn functie sta ik klanten te woord sta namens luchthaven Schiphol. Het werk blijft afwisselend omdat ik ook mijn Duitse taalkennis kan inzetten en mijn kennis met betrekking tot de luchthaven steeds verder uitgebreid wordt. Ik krijg regelmatig te maken met onverwachte situaties die zich afspelen op de luchthaven en waarbij het mijn taak is om de klanten op de juiste manier te informeren. Mijn werktijden variëren tussen 6 uur ´s ochtends en 12 uur ‘s nachts en we zijn zeven dagen per week geopend (ook op feestdagen)! In het begin moest ik wel even wennen aan het vroeg opstaan, maar het bevalt nu juist goed. Begin ik vroeg, dan ben ik ook vroeg klaar en heb ik nog een hele dag voor me. En als ik in het weekend werk, ben ik lekker door de week een paar dagen vrij! Ik ben niet alleen bezig om de klanten telefonisch te woord te staan, maar heb ook contact met klanten via e-mail en social media. Het inzetten van social media wijkt af van de traditionele manier van communiceren en ook dat maakt het werken erg afwisselend!

Flexibele baan

Als je bij Arvato werkt, kun je rekenen op een flexibele baan. Bij ons werken zowel fulltimers als parttimers. Onze werktijden zijn ook flexibel. We zijn voor onze klanten tussen 8.00 en 20.00 uur ...

lees meer >

Goede sfeer en diversiteit

Bij Arvato heb je heel verschillende collega's. Op het eerste gezicht lijken de verschillen in leeftijd, cultuur en achtergrond misschien wel groot. Maar in de praktijk zijn we gewoon allemaal ...

lees meer >

Afwisselend werk met kansen

Jouw werk als Customer Service medewerker is geen dag hetzelfde! Je krijgt steeds weer te maken met andere klanten, die je zo goed mogelijk helpt, en met andere vragen, waarvoor je de beste oplossing ...

lees meer >

Flexibele baan

Als je bij Arvato werkt, kun je rekenen op een flexibele baan. Bij ons werken zowel fulltimers als parttimers. Onze werktijden zijn ook flexibel. We zijn voor onze klanten tussen 8.00 en 20.00 uur bereikbaar. Daardoor kun je bijvoorbeeld in de ochtenduren werken, of juist later starten. In overleg bekijken we wat voor jou het beste werkt. Je weet van tevoren waar je aan toe bent, zodat je je bezigheden goed kunt plannen.

Goede sfeer en diversiteit

Bij Arvato heb je heel verschillende collega's. Op het eerste gezicht lijken de verschillen in leeftijd, cultuur en achtergrond misschien wel groot. Maar in de praktijk zijn we gewoon allemaal collega's. Het doet er niet toe wat je leeftijd is, of je een hoofddoek draagt, wat je achtergrond is. Je zult merken dat de sfeer open en informeel is en dat is prettig samenwerken én gezellig. Een praatje tijdens je pauze, een collega helpen die er even niet uitkomt, samen lachen om gekke voorvallen: het hoort allemaal bij het werken bij Arvato.

Afwisselend werk met kansen

Jouw werk als Customer Service medewerker is geen dag hetzelfde! Je krijgt steeds weer te maken met andere klanten, die je zo goed mogelijk helpt, en met andere vragen, waarvoor je de beste oplossing zoekt.
Ook krijg je de kans om je te ontwikkelen. Misschien ga je naast telefoontjes ook backofficewerk doen. Of misschien wil je binnen het bedrijf doorstromen naar een ander team of een andere functie. En als je wilt, kun je bij ons ook je MBO-diploma halen (tijdens werktijd).
Wat een baan bij Arvato je in ieder geval oplevert, is waardevolle werkervaring. En daarmee heb je volop mogelijkheden voor het vervolg van je carrière, binnen of buiten ons bedrijf.

© Arvato Benelux: a Bertelsmann company - Designed and Developed by Harver