Nieuws

Het laatste nieuws rondom Arvato

Latest News Image
Arvato verzorgt klantenservice Rituals ...
17 mei 2017
Begin deze maand zijn we live gegaan met Rituals met teams in Maastricht én op het Rituals hoofdkantoor in Amsterdam.
lees meer >
Schiphol viert COPC-certificering
16 mei 2017
News Image
Het is feest deze bij het Schiphol-account van Arvato. Aanleiding is het behalen van het COPC-certificaat afgelopen maandag (1 ...
lees meer >
De TalentPitch is vernieuwd
21 dec. 2016
News Image
Vandaag hebben wij een geheel nieuwe TalentPitch gelanceerd. Zowel het ontwerp als de games en filmpjes zijn volledig vernieuwd, ...
lees meer >
Kom langs en maak kennis met Arvato!
21 okt. 2016
News Image
Een baan in een klantenservice omgeving, vaak weet je niet precies wat je je daarbij voor moet stellen. Daarom willen we je graag ...
lees meer >
Meer nieuws
  • 04 dec. 2015 ‐ Customer Service Valley start nieuwe mbo-klas lees meer >
  • 29 okt. 2015 ‐ Arvato kondigt strategische uitbreiding in Nederland aan lees meer >
  • 07 okt. 2015 ‐ And the OBIaward for proactive webcare goes to… lees meer >
  • 30 sep. 2015 ‐ Customer Service Valley stimulans voor economie en arbeidsmarkt lees meer >
  • 03 jul. 2015 ‐ Arvato contracteert nieuwe klant voor Maastricht locatie lees meer >
  • 25 jun. 2015 ‐ Arvato to Manage European E-fulfilment for Rituals Cosmetics lees meer >
  • 09 mrt. 2015 ‐ Arvato, Vodafone, Q-Park en gemeente Maastricht starten Customer Service Valley lees meer >
  • 06 jan. 2015 ‐ Wereldwijd succes binnen de supply chain lees meer >
  • 16 okt. 2014 ‐ Uitgelicht in Open Outsourcing: Twitter als contactkanaal voor Informatie Rijksoverheid lees meer >
  • 02 jun. 2014 ‐ Harver in samenwerking met Arvato Benelux is genomineerd voor Call Center Week Excellence Awards USA lees meer >
  • 22 mei 2014 ‐ Hoge kwaliteit van klantcontact beloond met drie COPC-certificaten lees meer >
  • 29 apr. 2014 ‐ Aanstormende talenten gezocht! lees meer >
  • 25 apr. 2014 ‐ Arvato Benelux en Harver winnen de NCCA HRM Award lees meer >
  • 30 jan. 2014 ‐ 'Gamen is het nieuwe solliciteren' lees meer >
  • 30 jan. 2014 ‐ Arvato Benelux B.V. opent vestiging in Maastricht lees meer >
  • 26 nov. 2013 ‐ Arvato Benelux Expands Its Network Of Sites lees meer >
  • 01 sep. 2013 ‐ Arvato verlengt Benelux contract met Zalando lees meer >
  • 07 aug. 2013 ‐ Organisatie-en cultuur verandering bij Arvato lees meer >
  • 24 apr. 2013 ‐ Arvato behaalt COPC-certificaat lees meer >
  • 18 feb. 2013 ‐ Professionalisering in klantenservice via Sociale Media lees meer >



L o a d i n g . . .

Uitgelicht in Open Outsourcing: Twitter als contactkanaal voor Informatie Rijksoverheid

16 okt. 2014

News Image

In de nieuwste editie van Open Outsourcing wordt uitgelicht hoe wij samen met Informatie Rijksoverheid hebben gewerkt aan de succesvolle lancering van Twitter als contactkanaal. Burgers kunnen sinds begin dit jaar ook vragen stellen over algemene wet- en regelgeving via @Rijksoverheid.

De drijvende kracht achter deze ontwikkeling is de wens om te groeien naar een meer open en toegankelijke imago van Informatie Rijksoverheid en de Rijksoverheid in het algemeen. Arvato werkte nauw samen met Informatie Rijksoverheid om een framework te creëren dat de voorlichters in staat stelt om snelle en kwalitatief goede service te bieden via Twitter. Lees het hele verhaal in ‘Empowered people using an empowered medium’.

 

Een succesvolle samenwerking

Arvato werkt al zes jaar samen met Informatie Rijksoverheid. Bij Informatie Rijksoverheid geven we burgers algemene informatie over de wet- en regelgeving in Nederland. Wij doen de publieksvoorlichting voor alle ministeries en daarnaast nog een aantal andere organisaties, zoals de Inspectie van het Onderwijs en de Huurcommissie.

2008: start samenwerking door het verstrekken van informatie via telefoon en e-mail

2013: aanbesteding gewonnen, start nieuw contract inclusief overname tweedelijnswerkzaamheden

2014: start dienstverlening via Twitter

 

Over Open Outsourcing

Arvato UK lanceerde in 2012 ‘Open Outsourcing’, een whitepaper serie gericht op het uitlichten van trends en ontwikkelingen in outsourcing. Hierin ligt de focus op het delen van echte ervaringen van medewerkers, partners en klanten rondom outsourcing. Open Outsourcing heeft vorig jaar een award gewonnen voor beste bijdrage aan de reputatie van outsourcing door de Britse National Outsourcing Association. Lees meer over dit concept via: http://www.arvato.co.uk/open-outsourcing

© Arvato Benelux: a Bertelsmann company - Designed and Developed by Harver