Nieuws

Het laatste nieuws rondom Arvato

Latest News Image
Arvato verzorgt klantenservice Rituals ...
17 mei 2017
Begin deze maand zijn we live gegaan met Rituals met teams in Maastricht én op het Rituals hoofdkantoor in Amsterdam.
lees meer >
Schiphol viert COPC-certificering
16 mei 2017
News Image
Het is feest deze bij het Schiphol-account van Arvato. Aanleiding is het behalen van het COPC-certificaat afgelopen maandag (1 ...
lees meer >
De TalentPitch is vernieuwd
21 dec. 2016
News Image
Vandaag hebben wij een geheel nieuwe TalentPitch gelanceerd. Zowel het ontwerp als de games en filmpjes zijn volledig vernieuwd, ...
lees meer >
Kom langs en maak kennis met Arvato!
21 okt. 2016
News Image
Een baan in een klantenservice omgeving, vaak weet je niet precies wat je je daarbij voor moet stellen. Daarom willen we je graag ...
lees meer >
Meer nieuws
  • 04 dec. 2015 ‐ Customer Service Valley start nieuwe mbo-klas lees meer >
  • 29 okt. 2015 ‐ Arvato kondigt strategische uitbreiding in Nederland aan lees meer >
  • 07 okt. 2015 ‐ And the OBIaward for proactive webcare goes to… lees meer >
  • 30 sep. 2015 ‐ Customer Service Valley stimulans voor economie en arbeidsmarkt lees meer >
  • 03 jul. 2015 ‐ Arvato contracteert nieuwe klant voor Maastricht locatie lees meer >
  • 25 jun. 2015 ‐ Arvato to Manage European E-fulfilment for Rituals Cosmetics lees meer >
  • 09 mrt. 2015 ‐ Arvato, Vodafone, Q-Park en gemeente Maastricht starten Customer Service Valley lees meer >
  • 06 jan. 2015 ‐ Wereldwijd succes binnen de supply chain lees meer >
  • 16 okt. 2014 ‐ Uitgelicht in Open Outsourcing: Twitter als contactkanaal voor Informatie Rijksoverheid lees meer >
  • 02 jun. 2014 ‐ Harver in samenwerking met Arvato Benelux is genomineerd voor Call Center Week Excellence Awards USA lees meer >
  • 22 mei 2014 ‐ Hoge kwaliteit van klantcontact beloond met drie COPC-certificaten lees meer >
  • 29 apr. 2014 ‐ Aanstormende talenten gezocht! lees meer >
  • 25 apr. 2014 ‐ Arvato Benelux en Harver winnen de NCCA HRM Award lees meer >
  • 30 jan. 2014 ‐ 'Gamen is het nieuwe solliciteren' lees meer >
  • 30 jan. 2014 ‐ Arvato Benelux B.V. opent vestiging in Maastricht lees meer >
  • 26 nov. 2013 ‐ Arvato Benelux Expands Its Network Of Sites lees meer >
  • 01 sep. 2013 ‐ Arvato verlengt Benelux contract met Zalando lees meer >
  • 07 aug. 2013 ‐ Organisatie-en cultuur verandering bij Arvato lees meer >
  • 24 apr. 2013 ‐ Arvato behaalt COPC-certificaat lees meer >
  • 18 feb. 2013 ‐ Professionalisering in klantenservice via Sociale Media lees meer >



L o a d i n g . . .

Harver in samenwerking met Arvato Benelux is genomineerd voor Call Center Week Excellence Awards USA

02 jun. 2014

News Image

Abcoude, 2 juni 2014

Harver is in samenwerking met Arvato Benelux genomineerd voor de Amerikaanse Call Center Week Excellence Awards, dé prestigieuze call center prijzen in de Verenigde Staten. De innovatieve denkwijze binnen de samenwerking waarmee o.a. het product TalentPitch is ontwikkeld, was hierbij doorslaggevend. 

De Call Center Week Excellence Awards zijn in het leven geroepen om de Meest innovatieve oplossingen voor contact centers in 12 categorieën te eren en erkennen. De 15e editie van dit evenement vindt plaats in Las Vegas op 11 en 12 juni 2014. 

Finalisten worden gekozen op basis van een superieure en innovatieve denkwijze, creativiteit en uitvoering. Met de data-driven Talent Management tools waarvan de TalentPitch een voorbeeld is dingen Harver en Arvato Benelux mee in de categorie ‘Best Technology Solution Provider’. Na het winnen van de NCCA HRM Award in april jl. krijgt de TalentPitch nu ook internationale erkenning. 

De ‘journey’ van een contact center agent start met de TalentPitch. Door middel van een game met contactcenter scenario’s en een intelligentie- en competentietest worden kandidaten getest op verschillende vaardigheden en competenties waarover een contactcenter agent dient te beschikken. De TalentPitch selecteert op deze manier gekwalificeerde en gemotiveerde kandidaten. De resultaten spreken voor zich. 

Lisa Schulman, Executive Producer van IQPC’s Call Center Week over de finalisten: "I am delighted to announce the finalists for the Excellence Awards and recognize the winners for their exceptional work in the industry. 

We received an outstanding roster of applications, and these finalists have shown that they have the ability and dedication to go above and beyond to exceed all expectations."

Voor meer informatie over Harver zie www.harver.com
Voor meer informatie over Arvato Benelux zie www.arvato.nl 
Voor meer informatie over de Call Center Week Excellence Awards zie www.callcenterweekawards.com 

© Arvato Benelux: a Bertelsmann company - Designed and Developed by Harver