Nieuws

Het laatste nieuws rondom Arvato

Latest News Image
Arvato verzorgt klantenservice Rituals ...
17 mei 2017
Begin deze maand zijn we live gegaan met Rituals met teams in Maastricht én op het Rituals hoofdkantoor in Amsterdam.
lees meer >
Schiphol viert COPC-certificering
16 mei 2017
News Image
Het is feest deze bij het Schiphol-account van Arvato. Aanleiding is het behalen van het COPC-certificaat afgelopen maandag (1 ...
lees meer >
De TalentPitch is vernieuwd
21 dec. 2016
News Image
Vandaag hebben wij een geheel nieuwe TalentPitch gelanceerd. Zowel het ontwerp als de games en filmpjes zijn volledig vernieuwd, ...
lees meer >
Kom langs en maak kennis met Arvato!
21 okt. 2016
News Image
Een baan in een klantenservice omgeving, vaak weet je niet precies wat je je daarbij voor moet stellen. Daarom willen we je graag ...
lees meer >
Meer nieuws
  • 04 dec. 2015 ‐ Customer Service Valley start nieuwe mbo-klas lees meer >
  • 29 okt. 2015 ‐ Arvato kondigt strategische uitbreiding in Nederland aan lees meer >
  • 07 okt. 2015 ‐ And the OBIaward for proactive webcare goes to… lees meer >
  • 30 sep. 2015 ‐ Customer Service Valley stimulans voor economie en arbeidsmarkt lees meer >
  • 03 jul. 2015 ‐ Arvato contracteert nieuwe klant voor Maastricht locatie lees meer >
  • 25 jun. 2015 ‐ Arvato to Manage European E-fulfilment for Rituals Cosmetics lees meer >
  • 09 mrt. 2015 ‐ Arvato, Vodafone, Q-Park en gemeente Maastricht starten Customer Service Valley lees meer >
  • 06 jan. 2015 ‐ Wereldwijd succes binnen de supply chain lees meer >
  • 16 okt. 2014 ‐ Uitgelicht in Open Outsourcing: Twitter als contactkanaal voor Informatie Rijksoverheid lees meer >
  • 02 jun. 2014 ‐ Harver in samenwerking met Arvato Benelux is genomineerd voor Call Center Week Excellence Awards USA lees meer >
  • 22 mei 2014 ‐ Hoge kwaliteit van klantcontact beloond met drie COPC-certificaten lees meer >
  • 29 apr. 2014 ‐ Aanstormende talenten gezocht! lees meer >
  • 25 apr. 2014 ‐ Arvato Benelux en Harver winnen de NCCA HRM Award lees meer >
  • 30 jan. 2014 ‐ 'Gamen is het nieuwe solliciteren' lees meer >
  • 30 jan. 2014 ‐ Arvato Benelux B.V. opent vestiging in Maastricht lees meer >
  • 26 nov. 2013 ‐ Arvato Benelux Expands Its Network Of Sites lees meer >
  • 01 sep. 2013 ‐ Arvato verlengt Benelux contract met Zalando lees meer >
  • 07 aug. 2013 ‐ Organisatie-en cultuur verandering bij Arvato lees meer >
  • 24 apr. 2013 ‐ Arvato behaalt COPC-certificaat lees meer >
  • 18 feb. 2013 ‐ Professionalisering in klantenservice via Sociale Media lees meer >



L o a d i n g . . .

Customer Service Valley stimulans voor economie en arbeidsmarkt

30 sep. 2015

News Image

In drie jaar tijd duizend nieuwe banen erbij in Zuid-Limburg. Dat is de harde doelstelling van Customer Service Valley, een triple helix samenwerking (overheid, bedrijfsleven en onderwijs) die woensdag 30 september 2015 officieel van start gaat. Customer Service Valley wil onder meer met opleidingstrajecten, kennisdeling, innovatie en verdere professionalisering van het vakgebied, Zuid- ?Limburg als customer service regio verder versterken. Met de kick off gaat ook de eerste mbo-3 opleiding van start, uitgevoerd door ROC Leeuwenborgh.

In Maastricht en omgeving zijn zo’n dertig bedrijven actief met een klantcontactcenter. Het gaat om 5.000 arbeidsplaatsen, waarvan 1.500 in Customer Service Valley. De ambitie van Customer Service Valley is om dit aantal uit te breiden van 5.000 naar 6.000 in drie jaar, onder meer door zich te profileren als attractieve vestigingsregio voor bedrijven met een customer service afdeling uit binnen en buitenland. Begin dit jaar tekenden Vodafone, Q?park, Arvato Bertelsmann, de Gemeente Maastricht en de onderwijsorganisaties Arcus, Leeuwenborgh en Hogeschool Zuyd een convenant om de samenwerking in Customer Service Valley te bekrachtigen.

 

Internationaal

 

Customer Service Valley is ontstaan vanuit de wens om meer samen te werken en zo de sector te versterken en de slagkracht te vergroten. De internationale ligging, de cultuur en manier van zaken doen van en in deze regio sluiten naadloos aan op het bieden van een adequate en klantgedreven customer service. Gastvrijheid zit besloten in het dna van de Limburgse cultuur. Tegelijkertijd is de regio dynamisch en internationaal. De door veel klantcontactcentra gewenste meertaligheid ligt om de hoek. Enerzijds door de ligging ten opzichte van Europa, anderzijds door de internationale studentenpopulatie in Maastricht met meer dan honderd nationaliteiten. Om als Customer Service Valley een internationale positie te verwerven wordt er ook samengewerkt met andere cross border initiatieven.

 

Voor meer informatie: www.customerservicevalley.nl

© Arvato Benelux: a Bertelsmann company - Designed and Developed by Harver