Nieuws

Het laatste nieuws rondom Arvato

Latest News Image
Arvato verzorgt klantenservice Rituals ...
17 mei 2017
Begin deze maand zijn we live gegaan met Rituals met teams in Maastricht én op het Rituals hoofdkantoor in Amsterdam.
lees meer >
Schiphol viert COPC-certificering
16 mei 2017
News Image
Het is feest deze bij het Schiphol-account van Arvato. Aanleiding is het behalen van het COPC-certificaat afgelopen maandag (1 ...
lees meer >
De TalentPitch is vernieuwd
21 dec. 2016
News Image
Vandaag hebben wij een geheel nieuwe TalentPitch gelanceerd. Zowel het ontwerp als de games en filmpjes zijn volledig vernieuwd, ...
lees meer >
Kom langs en maak kennis met Arvato!
21 okt. 2016
News Image
Een baan in een klantenservice omgeving, vaak weet je niet precies wat je je daarbij voor moet stellen. Daarom willen we je graag ...
lees meer >
Meer nieuws
  • 04 dec. 2015 ‐ Customer Service Valley start nieuwe mbo-klas lees meer >
  • 29 okt. 2015 ‐ Arvato kondigt strategische uitbreiding in Nederland aan lees meer >
  • 07 okt. 2015 ‐ And the OBIaward for proactive webcare goes to… lees meer >
  • 30 sep. 2015 ‐ Customer Service Valley stimulans voor economie en arbeidsmarkt lees meer >
  • 03 jul. 2015 ‐ Arvato contracteert nieuwe klant voor Maastricht locatie lees meer >
  • 25 jun. 2015 ‐ Arvato to Manage European E-fulfilment for Rituals Cosmetics lees meer >
  • 09 mrt. 2015 ‐ Arvato, Vodafone, Q-Park en gemeente Maastricht starten Customer Service Valley lees meer >
  • 06 jan. 2015 ‐ Wereldwijd succes binnen de supply chain lees meer >
  • 16 okt. 2014 ‐ Uitgelicht in Open Outsourcing: Twitter als contactkanaal voor Informatie Rijksoverheid lees meer >
  • 02 jun. 2014 ‐ Harver in samenwerking met Arvato Benelux is genomineerd voor Call Center Week Excellence Awards USA lees meer >
  • 22 mei 2014 ‐ Hoge kwaliteit van klantcontact beloond met drie COPC-certificaten lees meer >
  • 29 apr. 2014 ‐ Aanstormende talenten gezocht! lees meer >
  • 25 apr. 2014 ‐ Arvato Benelux en Harver winnen de NCCA HRM Award lees meer >
  • 30 jan. 2014 ‐ 'Gamen is het nieuwe solliciteren' lees meer >
  • 30 jan. 2014 ‐ Arvato Benelux B.V. opent vestiging in Maastricht lees meer >
  • 26 nov. 2013 ‐ Arvato Benelux Expands Its Network Of Sites lees meer >
  • 01 sep. 2013 ‐ Arvato verlengt Benelux contract met Zalando lees meer >
  • 07 aug. 2013 ‐ Organisatie-en cultuur verandering bij Arvato lees meer >
  • 24 apr. 2013 ‐ Arvato behaalt COPC-certificaat lees meer >
  • 18 feb. 2013 ‐ Professionalisering in klantenservice via Sociale Media lees meer >



L o a d i n g . . .

And the OBIaward for proactive webcare goes to…

07 okt. 2015

News Image

Gisteren middag mochten Arvato en Amsterdam Airport Schiphol de award ‘meest aantal proactieve reacties’ van Obi4wan in ontvangst nemen. Van alle reacties die vanuit Schiphol zijn gegeven, is maar liefst 25% proactief. Dat wil zeggen dat we niet alleen reageren op berichten die direct aan de accounts van Schiphol worden gericht, maar dat we daarnaast ook verder kijken en reageren waar mogelijk. Daarnaast staat Schiphol ook in de top 3 van accounts met de snelste responsetijd.

 

“Als luchthaven vinden wij het belangrijk dat reizigers zich bij ons thuis voelen. Daarbij willen we hen op een persoonlijke en proactieve manier benaderen, zodat zij zo comfortabel mogelijk kunnen reizen. De erkenning die we nu samen met Arvato krijgen is voor ons dan ook een bevestiging dat we daarin goed op weg zijn.” zegt Martje van de Kamp, adviseur social media bij Schiphol Group.

 

De award werd uitgereikt tijdens het OBIevent op 6 oktober in Leusden, waar werd gesproken over de laatste ontwikkelingen rondom media monitoring en webcare. Naast award voor meest proactieve reacties beloonden zij o.a. het account met het meest aantal reacties, de snelste responsetijd en de grootste ambassadeur. OBI4wan keek in de afgelopen zes maanden naar de data van meer dan 400 klanten om tot de uitslag te komen.

 

“Het is fantastisch om te zien dat onze focus op proactief service verlenen en het aangaan van persoonlijk relevante conversaties ook erkend wordt.” zegt Estelle Wienk, Social Media Consultant bij Arvato Benelux. “We krijgen veel positieve reacties van reizigers op deze manier van conversaties starten en zien ook een flinke groei in het engagement met Schiphol.”

 

Arvato en Schiphol werken sinds 2012 samen om customer service te verlenen aan reizigers via social media, telefoon, e-mail en sinds dit jaar ook WhatsApp. “We zijn ontzettend trots op het team en de samenwerking met Schiphol” zegt Wendy Grubben, Operationeel Manager project Schiphol bij Arvato Benelux. “Deze nauwe samenwerking staat aan de basis van het succes dat we ervaren met social media.”

© Arvato Benelux: a Bertelsmann company - Designed and Developed by Harver