Nieuws

Het laatste nieuws rondom Arvato

Latest News Image
Arvato verzorgt klantenservice Rituals ...
17 mei 2017
Begin deze maand zijn we live gegaan met Rituals met teams in Maastricht én op het Rituals hoofdkantoor in Amsterdam.
lees meer >
Schiphol viert COPC-certificering
16 mei 2017
News Image
Het is feest deze bij het Schiphol-account van Arvato. Aanleiding is het behalen van het COPC-certificaat afgelopen maandag (1 ...
lees meer >
De TalentPitch is vernieuwd
21 dec. 2016
News Image
Vandaag hebben wij een geheel nieuwe TalentPitch gelanceerd. Zowel het ontwerp als de games en filmpjes zijn volledig vernieuwd, ...
lees meer >
Kom langs en maak kennis met Arvato!
21 okt. 2016
News Image
Een baan in een klantenservice omgeving, vaak weet je niet precies wat je je daarbij voor moet stellen. Daarom willen we je graag ...
lees meer >
Meer nieuws
  • 04 dec. 2015 ‐ Customer Service Valley start nieuwe mbo-klas lees meer >
  • 29 okt. 2015 ‐ Arvato kondigt strategische uitbreiding in Nederland aan lees meer >
  • 07 okt. 2015 ‐ And the OBIaward for proactive webcare goes to… lees meer >
  • 30 sep. 2015 ‐ Customer Service Valley stimulans voor economie en arbeidsmarkt lees meer >
  • 03 jul. 2015 ‐ Arvato contracteert nieuwe klant voor Maastricht locatie lees meer >
  • 25 jun. 2015 ‐ Arvato to Manage European E-fulfilment for Rituals Cosmetics lees meer >
  • 09 mrt. 2015 ‐ Arvato, Vodafone, Q-Park en gemeente Maastricht starten Customer Service Valley lees meer >
  • 06 jan. 2015 ‐ Wereldwijd succes binnen de supply chain lees meer >
  • 16 okt. 2014 ‐ Uitgelicht in Open Outsourcing: Twitter als contactkanaal voor Informatie Rijksoverheid lees meer >
  • 02 jun. 2014 ‐ Harver in samenwerking met Arvato Benelux is genomineerd voor Call Center Week Excellence Awards USA lees meer >
  • 22 mei 2014 ‐ Hoge kwaliteit van klantcontact beloond met drie COPC-certificaten lees meer >
  • 29 apr. 2014 ‐ Aanstormende talenten gezocht! lees meer >
  • 25 apr. 2014 ‐ Arvato Benelux en Harver winnen de NCCA HRM Award lees meer >
  • 30 jan. 2014 ‐ 'Gamen is het nieuwe solliciteren' lees meer >
  • 30 jan. 2014 ‐ Arvato Benelux B.V. opent vestiging in Maastricht lees meer >
  • 26 nov. 2013 ‐ Arvato Benelux Expands Its Network Of Sites lees meer >
  • 01 sep. 2013 ‐ Arvato verlengt Benelux contract met Zalando lees meer >
  • 07 aug. 2013 ‐ Organisatie-en cultuur verandering bij Arvato lees meer >
  • 24 apr. 2013 ‐ Arvato behaalt COPC-certificaat lees meer >
  • 18 feb. 2013 ‐ Professionalisering in klantenservice via Sociale Media lees meer >



L o a d i n g . . .

Arvato Benelux en Harver winnen de NCCA HRM Award

25 apr. 2014

News Image

Utrecht, 24 april 2014 – Arvato Benelux in samenwerking met Harver winnen de NCCA HRM Award, de prijs voor beste case op het gebied van human resource management binnen een contactcenter. De vernieuwende aanpak voor werving en selectie van contactcenter agents met behulp van de TalentPitch was hierin doorslaggevend.

Door middel van een game met contactcenter scenario’s en een intelligentie- en competentietest worden kandidaten getest op verschillende vaardigheden en competenties waarover een contactcenter agent dient te beschikken. De TalentPitch selecteert op deze manier gekwalificeerde en gemotiveerde kandidaten. Randstad, als uitzendpartner van Arvato Benelux, heeft hieraan ook een bijdrage geleverd.

De beweegredenen van de jury: “Arvato heeft een datagedreven online wervings- en selectietool ontwikkeld, genaamd de TalentPitch. Het betreft een serious game waarmee kandidaten ervaren wat ze kunnen verwachten van de contactcenterfunctie bij Arvato. Ze worden beoordeeld op belangrijke noodzakelijke vaardigheden om de functie goed uit te kunnen voeren. Hierdoor vindt er een betere match plaats tussen medewerker en werkgever; de medewerker weet vooraf beter wat hij kan verwachten van de functie en Arvato weet door de zeer uitgebreide assessment beter of de kandidaat geschikt is om de functie succesvol voor langere tijd in te vullen. Het resultaat is dat de w&s inspanningen van zowel medewerkers als Arvato voor een groot deel zijn gereduceerd. Vroegtijdig verloop en de daaraan gerelateerde kosten zijn substantieel lager geworden en de aanname percentages substantieel hoger.”

De TalentPitch is nog maar het begin. Dit is een onderdeel van een volledige agent journey voor welke reeds meerdere vernieuwende oplossingen succesvol zijn ontwikkeld door Harver en in gebruik zijn genomen door Arvato Benelux. Zo brengen we gezamenlijk de sector als geheel naar een hoger niveau.

Voor meer informatie over Arvato Benelux zie www.arvato.nl 

Voor meer informatie over Harver zie www.harver.com.

© Arvato Benelux: a Bertelsmann company - Designed and Developed by Harver